Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
89
REKLAMA

AKTUALNOŚCI

Serwistal stawia na rozwój.

logo blachy serwistalNowe, innowacyjne linie technologiczne umożliwią znaczący, sięgający 60 proc, wzrost możliwości produkcyjnych - mówi Jakub Gróbarczyk, dyrektor handlowy w firmie Serwistal.

Umocnienie pozycji rynkowej, budowa trwałych relacji z klientami, wejście na nowe rynki i poszerzenie oferty - to główne cele, jakie stawia sobie firma Serwistal.

W latach 80. firma - wtedy działająca pod nazwą Murbet -  zajmowała się produkcją wyrobów betonowych. W 1991 roku zakres działalności przedsiębiorstwa został rozszerzony - objął hurtowy i detaliczny handel wyrobami hutniczymi oraz materiałami budowlanymi. W 2001 roku rozpoczęto pierwszy etap budowy nowoczesnego stalowego centrum serwisowego wyrobów płaskich.

- Już na etapie planowania inwestycji został sprecyzowany profil produkcji przedsiębiorstwa - podkreśla Jakub Gróbarczyk, dyrektor handlowy w firmie Serwistal. - W ofercie znalazły się taśmy i formatki, cięte na wymiar z blach stalowych, ocynkowanych, aluminiowych i powlekanych.

Jak dodaje Jakub Gróbarczyk rosnące zapotrzebowanie odbiorców pozwoliło realizować strategie szybkiego rozwoju. Rozbudowano zakład i park maszynowy oraz konsekwentnie wdrażano nowe rozwiązania technologiczne.

- Nową dekadę w historii firma rozpoczęła pod nazwą Serwistal - mówi Jakub Gróbarczyk. - Poprzednia nazwa MG Murbet nie oddawała rodzaju i charakteru prowadzonej działalności spółki, gdyż zdecydowanie wiązała się z rynkiem budowlanym. Postanowiliśmy zmienić nazwę i logo firmy, dostosowując je do rodzaju prowadzonej działalności. Jako stalowe centrum serwisowe o ugruntowanej wysokiej pozycji na rynku przetwórstwa wyrobów płaskich, chcemy również poprzez nazwę być jednoznacznie kojarzeni z branżą, w której działamy od 10 lat.

Jak podkreśla Jakub Gróbarczyk celem firmy jest rozwój, umocnienie pozycji rynkowej, budowa trwałych relacji z klientami, wejście na nowe rynki i poszerzenie oferty.

Firma obsługuje zarówno krajowe jak i zagraniczne rynki. Dominują kraje Unii Europejskiej takie jak na przykład Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Niemcy, Francja i kraje Benelux. Spółka współpracuje także z państwami spoza UE, takimi jak Rosja, Białoruś, czy Ukraina.

W 2011 roku, kontynuując strategię rozwoju nowoczesnego centrum serwisowego, zarząd rozpoczął realizację nowego planu inwestycyjnego na zakupionym 8-hektarowym gruncie na terenie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Ogólna wartość wydatków inwestycyjnych wyniesie ponad 32 mln zł. Zakończenie inwestycji zostało zaplanowane w 2014 roku. Dziś już wiadomo, że realizacja nastąpi już w 2012 roku. Obecnie trwa rozbudowa zakładu o kolejne 7.000 m kw.

- Już wkrótce nowe, innowacyjne linie technologiczne umożliwią znaczący, sięgający 60 proc, wzrost możliwości produkcyjnych.Tym samym przedsiębiorstwo umocni się w zakresie dotychczasowej produkcji i pozycji lidera rynku - podsumowuje Jakub Gróbarczyk.


Źródło: Serwistal Sp.z o.o. - Informacja prasowa

dodano: 15:33, 21.11.2011


Korzystanie z bezpłatnych mechanizmów serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Copyright © 2003 - 2017